Osmangazi’de Amasya’dan dönen sürücünün direksiyonda uyuyakaldığı kazada otomobil önce kamyonete sonra aydınlatma direğine çarptı 2 kişi yaralandı.
Merkez Osmangazi ilçesi İzmir Yolu Caddesi Sırameşeler Mahallesi mevkiinde meydana gelen trafik kazasında 2 kişi yaralandı. Edinilen bilgiye göre, Ömer A. (58) idaresindeki otomobil, Amasya ilinden döndüğü sırada direksiyon başında uyuyakaldı.
Seyir halindeki kamyonete çarpan otomobil, refüjü aşarak kaldırımda bulunan aydınlatma direğine çarparak durabildi. Kazada, uyuyakalan otomobil sürücüsü Ömer A. ile araçta bulunan Döndü A. (61) yaralandı.
İhbar üzerine olay yerine polis ve sağlık ekipleri sevk edildi. Yaralılar, olay yerine gelen ambulanslarla Çekirge Devlet Hastanesi’ne kaldırılarak tedavi altına alındı. Kazayla ilgili soruşturma başlatıldı.
Reklam & İşbirliği: [email protected]